26 augusti

Hej bloggen! Var evigheter sen jag skrev sist. Hela sommaren har hunnit gå. Även fast jag har jobbat hela sommaren så har det hunnit hända en del ändå, sen sist. Majsan har flyttat ut till stävre och blivit frisk, hon har nog aldrig mått så bra och allt är tackvare underbara sara. Har tävlat med Loppan ett par gånger med framsteg, ny tränare och äntligen satt dem första nollorna. 
 
Har även hunnit se både Magnus Uggla och Gyllene Tider, helt klart bäst. Sen har det varit lite små grejer mellan alla jobbdagar. Nu har jag äntligen gjort min sista dag på kvällsvikariatet, tyvärr så passar dom tiderna mig. Men hoppas allt med jobb och så löser sig, får se vad som händer till våren. 
 
Kändes skönt att skriva lite igen, älskar ju att blogga. Men ibland blir det inte av helt enkelt.
Vi hörs. Puss ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Ville bara säga att jag tycker du är jättevacker och att du verkar vara en förbannat härlig tjej! (men du får gärna blogga lite oftare)

2013-09-22 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0