They can read all about it

Jag och bloggandet går verkligen inte ihop längre, blir inte av att jag skriver. Men ska försöka komma ihåg, tycker ju om att skriva av mig så borde ju inte vara några problem kan man tycka.
 
Sen sist jag skrev har jag hunnit med att bo själv i en vecka i carros lägenhet, blandade känslor. Var jättemysigt att ha sitt egna lilla ställe, men inte lika kul när man skulle gå och lägga sig och sen blir jag så himla sällskapssjuk. Men hade ju världens mysigaste katt så. Sen fick jag ju sällskap av Dannis några nätter också :) Men tror faktiskt att jag bor hemma ett tag till, saknade ju familjen! En sak är klar iallafall att när jag flyttar så ska det vara med någon eller så ska jag ha ett djur. Har även hunnit tränat med hästarna, som har varit helt underbara!! Har varit på maskerad, haft myskvällar, jobbat, shoppat och så.
 
Nu ska jag lyssna på mysmusik och kolla bilder. Får se om det blir jobb imorgon eller inte, det visar sig. Annars har jag andra saker att göra. Ha det bra puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0