often times, the one who flys solo has the strongest wings

Blir lika stolt över mig själv varje gång jag överlever en jobbhelg med 30 timmars jobb. Skönt att det är gjort iallafall och imorgon går jag bara till klockan tolv så. Idag när jag slutade var jag hem en snabbis sen iväg till Sävre och hoppträna för madde med loppan. Hoppade stutts idag, det gick riktigt bra! Åkte ut till Majsan och la på henne ett täcke, hon fick vila idag hjärtat mitt.
 
Ikväll har jag varit en sväng till min vän som åker utomlands på tisdag. Ska varaa kattvakt åt henne när hon är borta så var dit och fick lite instruktioner haha. Kommer sakna henne! Nu har jag nyss druckit en kopp te och ska snart lägga mig. Längtar tills på tisdag, då ska jag ta sovmorgon! Godnatt babes
 
 


Kommentarer
Postat av: Isa

Såg att du strukit dig till stora Ekeby? Varför :(

2012-09-18 @ 17:03:11
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0