just wanna be young forever

 
Nu är jag i en period där allt känns deprimerande, antagligen hösten som har stor påverkan. Mina dagar går åt till hästarna och något jobb pass då och då. Men jag vill ha något mer. Det är inte såhär jag vill att mina dagar ska se ut. Ångesten av att inte veta om man ska jobba eller inte, om man får tillräckligt med lön och vilken väg man ska välja i framtiden. Alla frågor och ångesten tar död på mig.
 
Jag vill bara hitta ett jobb jag trivs med eller hitta en annan väg till en lyckad framtid. Jag vill ha något att se fram emot. Nu rinner veckorna bara iväg utan varken bu eller bä. Jag vill bara ha ett stort ljus i det hela.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0