13 oktober

Godkväll på er, det var inte igår! Jag lever iallafall. Dagarna går åt till hästarna och lite jobb då och då, ett fast och roligt jobb skulle jag inte tacka nej till. Usch jobbigt det där, men ska väl försöka hitta på något annat snart. Går inte att ha det såhär så länge till. 
 
Idag har jag jobbat några timmar på förmiddagen. Efter det blev det frukost på johanssons och solning med Alexandra, mysigt! Sen ut till L för en uteritt och fix inför tävlingen imorgon. Håller tummarna för att det ska gå bra! Resten av kvällen har jag varit ute hos M som fick gå ett pass på ridbanan. Hade även in alla hästar och fixade. Min andra lördagkväll som spenderas i stallet, men det gör inte så mycket. 
 
Nu ska jag kolla lite gossip girl som jag för övrig har blivit total beroende av, älskart! Hoppas ni får en bra lördagskväll, puss och kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0