19 November

Det var inte igår jag skrev sist. Har hunnit hända lite grejer. Har startat årets sista tävling, insett att man absolut inte ska festa samma dag som man tävlat då det bara slutar i kaos haha, min underbara häst har blivit sjuk och fått magsår igen så nu går hon på medicin och går promenader. Håller tummarna för att hon snart ska bli helt bra igen. På jobb fronten har det inte hänt så mycket. Med Loppan flyter det på som vanligt.
 
Idag har jag varit ledig, ganska skönt. Var till Linn och fixad håret, tro det eller ej men håret fick bli lite mörkare! Enligt frisörerna på nikita så räknas jag fortfarande som blond så det är ju skönt. Men en ganska stor skillnad kan jag tycka, iallafall om man tänker på hur jäkla blond jag varit. Hoppas på att vänja mig snart :)
 
Nu ska jag ta och sova lite, man vet ju aldrig om man blir inringd eller inte imorgonbitti. Godnatt med er:)
 
nya hårfärgen, dock svårt att få den bra på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0