19 ÅR

 
Idag vakna jag som alltid på födelsedagar av att familjen kom in och sjöng, världens bästa! fick paket och så :) Åt lite frukost och sen åkte jag ut till min fina pålle. Gick en promenad och fixade. Sen var jag hem och duschade och fixade tårta.
 
Nu har nyss lite släkt åkt, mysigt att dom kom! Fick pengar som sitter väldigt bra just nu :) Nu ska jag göra en till tårta till mina tjejer som kommer senare. Ska även bjuda dom på mat så ska väl förbereda det lite. Senare ikväll blir det utgång och jag hoppas på en jättebra kväll! 19 år..usch får ångest över att jag börjar bli så gammal!!
 
trots att det har gått två år sen du lämnade våran jord så går jag fortfarande runt och väntar på att du ska ringa och sjunga för mig. saknar dig extra mycket sånna här dagar. världens bästa farmor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0