Take you there

Hunnit med mycket efter skolan idag. Tog en pw/spring tur i regnet, riktigt skönt faktiskt. Sen direkt vidare till stallet, skrittade ut en sväng med amanda. Roligt med sällskap!! Och ännu roligare att sitta på min gumma igen, som jag trodde jag aldig skulle få göra igen i måndags. Mysig ridtur, trots spöregn :)

När jag kom hem åt jag lite snabbt. Sen tog jag cykeln i regnet till lärkan och solade, har nog aldrig varit så skönt! Brukar alltid ligga och hoppas på att tiden ska vara slut snart, men inte den här gången. Var duktig och städade rummet när jag kom hem, skönt med nystädat och nybäddad säng. Tog mig en välbehövlig dusch på det.

Nu ska jag gå och lägga mig, fredag imorgon! Natti Natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0