En bal på slottet

Igår var det som sagt bal, det var hur kul som helst! Började med att jag blev upphämtad av Dannis och dom, sen åkte vi en sväng till Stina där större delen av klassen var. Efter ett tag så åkte vi ner till parken och tog massa kort. Kände mig som en kändis bland alla kameror haha. Inte varje dag man är med på så mycket kort.

Sen blev vi upphämtade av bilen. Åkte runt lite innan vi gick in på röda mattan. Nu i efterhand har jag insett att röda mattan nog var det roliagste på hela kvällen, sånn härlig känsla! Sedan fortsatte kvällen med trerätters, dricka och dans. Stolt över att min baldejt blev kung!

Jag hade en jätterolig kväll med underbara människor. Det var verkligen en upplevelse att få göra det här, inte varje dag man går runt med långklänning och så. Den här kvällen blir svår att glömma! Tack till alla som gjorde den så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0