12.05.29

Dagen började med att vi trodde att vi hade prov, men det visade sig vara en stor bluff. Vi blev utsparkade av tvåorna, suck! Nej men det var väl kul..eller? Skapligt korv tema var det iallafall och jag kommer nog inte vilja äta korv på ett tag. Har gått runt och luktat korv hela dagen. Haha. Men efteråt blev det fika med alla omvårdnadsklasser, mysigt :) Sen gjorde vi inte så mycket mer i skolan.

När jag kom hem satte jag mig med skolsakerna på en gång. Sista grejerna som ska in nu, så var bara att sätta igång. Dagen mål var att bli klar med tre inlämningar, jobbigt men ibland måste man. Var iväg och kollade på lägenhet med Alexandra, roligt att kolla :) Åkte ut till stallet efteråt, gick en promenad med henne.

Var upp till Alexandra en sväng ikväll, där var även Dannis och Emma. Vi kollade på bilder från i söndags, så mysigt att se alla fina bilder :) Har hunnit kolla på bästa DH ikväll också, kunde inte hålla tillbaka tårarna..Usch, och nästa vecka är det sista avsnitttet, kommer mer eller mindre dö! Nu ska jag bara skriva klart en inlämning, sen väntar sängen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0