12.05.26

Igår blev det först lite shopping på stan. Fick med mig skor, linne, underkläder och byxor hem..Inte dåligt för att vara i Sala. Men har man fått lön, så måste man ju spendera den. Right? Hjälpe Tilda lite när hon red yoyo för sista gången, dom hoppade lite. Mina små favoriter! På kvällen blev det först lite mys uppe i månsan med god dricka och Dannis. Sen drog vi vidare ner till lindströms, där fick vi lite sällskap av Maja också :) Mysig fredagskväll!

Idag låg jag ute och solade på förmiddagen. Sen åkte familjen ut till mormor och morfar, där var även kusinerna. Vi fickade och åt där. Jättemysigt, som vanligt :) När vi kom hem åkte jag direkt ut till stallet, longerade lite. Var hem till Dannis och fick naglarna fixade, tack så mycket vännen!!

Resten av kvällen har jag kört lite folk och pluggat. Roligt Lördag kväll! Hehe. Nej men nu ska jag lägga mig och förhoppningsviss sova om ingen ringer och vill ha skjuts. Imorgon är den stora dagen, BALEN!! Usch nu fick jag ont i magen. Men godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0