12.05.22

Skola som vanligt idag, hade mer eller mindre bara en lektion. Hade vi fått veta att det inte skulle komma någon vikarie på idrotten så skulle vi ha slutat efter tio. Men fick lite saker gjorda ändå, så det gjorde väl inte så mycket. Åkte ut till stallet efter skolan. Hon verkade må bättre idag, men inte helt bra. Åt gjorde hon iallafall så det är ju ett stort plus! Vill bara att min älskling ska bli helt bra..

Låg ute i solen ett tag, hur skönt som helst med värme. Har varit ute och sprungit med Alexandra också, sprang riktigt långt. Duktiga tjejer :) Ikväll har jag gjort klart en inlämning, en sak att stryka på listan. Nu har jag nyss kollat klart på DH. Har suttit med mina studentskor hela kvällen, det borde väl gå bra att sitta in skor också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0