12.05.06

Blev sovmorgon idag, insåg att jag inte sovit bra på en vecka så det behövdes nog. Tog en långpromenad med mamma, skönt att röra lite på sig. Sen var jag ut i stallet med Tilda, vi red ut en sväng. Mysigt med sällskap :) När jag kom hem blev det en liten promenad med Dannis, blev inte som vi trodde men vi överlevde väl. Haha!

Ikväll har jag pluggat en del, har bestämt mig för att köra järnet sista tiden i skolan. Den här veckan ska alla resten in, om jag så ska sitta uppe på nätterna. Vill bara få undan alla saker!

Har letat skor till studenten halva kvällen också, hittar verkligen inga som faller mig i smaken helt. Antingen är det fel färg, fel matrial eller fel form. Och när man väl hittar några så finns dom bara i storlek 40. Blir galen! Så alla ni som vet någon bra sida med skor, sääg till!!

Nu ska jag gå och lägga mig, laddar för en ny vecka! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0