12.05.01

Underbara maj är äntligen här! Nästan sommar då tycker jag. Känns som det är mycket som ska hinnas göra den här månaden. Massa skolsaker ska göras, tävlingar, betygen sätts och i slutet på månaden är det balen. Helt galet, sista hela månaden som jag går i skolan. Konstig känsla.

Igår började vi med att äta här, sen fixade vi oss och så. Sen blev det en sväng till Adam och sen ner på stan. Stod vid brasan i typ två minuter, sen gick vi in på hotellet. Blev en mer eller mindre lyckad kväll! Valborg är verkligen inte min dag, har aldrig varit och kommer tydligen aldrig bli heller verkar det som. Men ska väl inte klaga, alla överlevde liksom!

Idag sov jag lite för länge, så lär väl aldrig somna ikväll. Men bara att gilla läget! Vaknade till ett underbart väder iallafall, hur skönt som helst. Cyklade ut till stallet nästan på en gång, skönt att se att min älskling verkade pigg. Vi red ut en sväng och fick sällskap sen av mamma, mormor och hundarna. Vilken lycka när ens häst står och äter massa hö och ser pigg ut. Gjorde min dag! Ikväll har jag varit hos Alexandra och pluggat, självklart hann vi med att prata en massa också. Haha. Men nu ska jag gå och lägga mig, tillbaka till skolan imorgon efter lång ledigt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0