Gustavsvik

Idag har jag varit i örebro hela dagen och badat i gustavsvik med Alexandra, Jocke och Lövet. Jätteroligt, älskar att bada :) Blev mycket skratt, åkande och så får man inte glömma Alexandras och Lövets alla bråk. Haha störda. En bra dag helt enkelt, även om man är några blåmärken rikare, men det var de värt!

När vi kom hem så åkte jag över till faster och träffade lite kusiner. Inte varje dag man träffas om man säger så. Sen var jag ut till stallet och fixade åt pullan, hon fick vila idag. Resten av kvällen har jag spenderat med familjen framför tv, mysigt :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Jobb imorgon, sju-fem! Kommer vara skapligt trött imorgon kväll, sen väntar sex dagars praktik..Inte överdrivet taggad om man säger så. Men men. Godnatt, hoppas ni har en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0