12.03.30

Praktiken är över, fyra veckor på sjukhuset i sala är gjorda. Känns väldigt bra att det är gjort, men känns ändå lika tråkigt eftersom det är nu det börjar bli kul. Kommer faktiskt sakna personalen lite! Men känns jätteskönt att det är över och att jag nu har mitt livs sista lov. Påsklov, underbart!

Slutade runt tre, då cyklade jag hem. Sen åkte jag, syster och mamma till västerås en sväng. Fick med mig ett par springbyxor (beach 2012 närmar sig), ett mobilfrodal och lite smått. Trodde jag skulle få med mig mer grejer, men som alltid när man har pengar och ska shoppa då hittar man inte så mycket..Sen när man inte ska shoppa, så hittar man massor. Men men, hinner nog bli en till sväng till västerås på lovet.

Åkte ut till stallet när vi kom hem. Red ett pass på ridbanan, hon kändes riktigt fin. Snuttisen! Hämtade upp Alexandra och lämnade av syster direkt efter. Syster ska tydligen vara borta hos sin kompis hela helgen, dåligt att lämna mig kan jag tycka. Jag och Alexandra åkte hit och hade det lite mysigt, bästa hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0