12.03.24

Fick bli lite sovmorgon idag också, börjar bli en vana nu så fort man är ledig. Åkte ut till stallet nästan på en gång. Red mitt hjärta på ridbanan, gick helt okej. Sen red jag lillponnyn också, blev en uteritt med honom och det gick riktigt bra. Sen gjorde jag rent lite grejer också. Blev en massa timmar i stallet idag, men det var så mysigt så jag klagar inte. Skönt att slippa stressa och allt sånt för en gångs skull.

Resten av dagen har jag mest tagit det lugnt. Vi skulle köpa pizza och det blev massa strul, självklart mitt fel! Hehe. Men det löste sig till slut. Vi får se vad jag ska hitta på ikväll. Ska upp tidigt och träna imorgon, så blir nog rätt lugnt!

går inte att ladda upp bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0