12.03.02

Jag hade en jättekul kväll igår med klassen och på hotellet. Man börjar fatta att det inte är långt kvar till studenten nu, 97 dagar kvar idag. GALET

Lyckades sova länge idag, inte bra. Även om det nog behövdes, kommer inte bli så mycket sömn nu i fyra veckor kan jag tänka mig, har ju praktik och då går man inte världens roligaste tider precis. Men bara att gilla läget. När jag vakna så åkte jag ut till stallet nästan på en gång. Red lite på ridbanan, hon var fin! Min älskling. Hade fått det mockat så det gick fort i stallet idag, fick sällskap av mamma och pappa också :)

Nu har jag tagit det lugnt ett tag. Mormor, morfar och Beppe har varit här en stund, myshunden. Nu ska jag kolla ponny akuten och sen äta. Sen bär det iväg mot jobbet, kul fredagkväll! Men som tur är så har jag Alexandra där :) Ha en bra kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0