Glad midsommar

Glad midsommar på er kära läsare! Även om midsommar håller på att ta slut så hoppas jag ni haft en bra dag och får en ännu bättre natt bredvid någon snygging, som ni älskar eller kanske inte ens minns imorgonbitti. Huvudsaken man har kul, right? Själv sitter jag hemma i soffan och ska snart lägga mig. Imorgon börjar jag jobba klockan sju, jippi!

Idag har jag hunnit vara ut till stallet, red ut en liten sväng. Mysigt! Hem och duscha lite snabbt, sen iväg till sätrabrunn med mina underbara föräldrar som firar nitton år som förlovade idag, grattis! Saknade dock min syster lite som blev hemma. Vi gick runt där ett tag, mysigt. När vi kom hem åt vi god mat, underbart!

På kvällen var jag över till tjejen bakom hörnet där det var mer folk. Vi körde fem-kamp och hade det bra. Blev lite små saker som inte blev så bra..men det blev bra till slut. Jag avslutade kvällen med kubb hos adam. Blev helt enkelt en lugn midsommar för mig i år, till skillnad från förra året haha. Men ni känner mig, jag jämför allt med förra året..

Godnatt på er, hoppas ni har en underbar natt!!


(snodde en bild av dannis, hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0