Ge mig allt du vill och allt du kan

Bloggen blir lite bortglömd, om någon nu bryr sig så ber jag om ursäkt. Tänkte ge er lite uppdatering om vad jag har gjort dom senaste dagarna. Läs det, eller inte..upp till dig min vän!

Onsdag: Var jag och shoppade i Västerås med Alexandra. Fick med mig en hel del saker hem, skönt med lite sommarkläder..Bara vädret som saknas! Blev både mat och fika där, mums. Självklart var tåget tvunget att krångla, slutade till slut med att Jocke fick komma och hämta oss. Blä på SJ. På kvällen blev det utgång på onsdagsklubbens premiär. Jag hade en bra kväll/natt!

Torsdag: Gjorde inte allt för mycket under dagen, var till polisen och ut till stallet. Var så pass trött att jag somnade på altanen, riktigt skönt faktiskt. På kvällen blev det film och gottis med Dannis, mysigt. Sen åkte vi till Krille och Lövet, vi tog en sväng till Molnebo. Vi tog mod till oss och gick enda fram till huset, var faktiskt inte så farligt som jag trodde och inga spöken såg vi inte heller. Men spännande var det! Blev en liten sväng ute på landet också.

Fredag: Upp tidigt och ut till stallet. Red över till östersala och plockade upp M´s nya hagkompis. Dom verkade funka bra ihop, skönt för M att få lite sällskap. Nu ska dom få gå ute dygnet runt, skönt så min fina kan bli lite tjock om magen. På kvällen åkte jag och lite sköna människor till Jockes stuga. Förutom myggen och regnet så hade vi det mysigt. Åkte båt, fiskade, spelade kort och lite sånt. Somnade breved kärleksparet, mysigt men blev väldigt tydligt vem som är forever alone..Haha

Lördag: Vaknade för seent, tror det var ett år sen jag sov så länge. Vågar inte ens skriva hur mycket klockan var, men antar att det blir så när man sover med morgontrötta personer. Jag och Alexandra myste lite i stugan på dagen, ganska skönt att bara vara. Sen åkte vi ut och fiskade allihoppa, riktigt roligt faktiskt..Iallafall när man får fisk. Det visade sig att Alexandra tydligen var en hejdare på att fiska, vilket inte gjorde det lättare när mina fiskar hela tiden bara var dumma mot mig. Men några fiskar fick jag iallafall! Vi bestämde oss för att åka hem redan på lördagen, efter många om och men. När vi kom hem så blev det en tripp till donken, ett bra avslut på våran lilla semester.

Söndag: Vaknade ännu senare idag, skärpning liksom. Var till moster på kalas och firade en tredje del av deras familj. Gick en promenad med stora vovven också. Mysigt att träffa lite släkt! Åkte ut till stallet och red i oska och blixt, inte allt för mysigt men. Hem en snabbis sen iväg och plocka upp Dannis, sen blev det till västerås för att kolla på bio. Vi såg LOL, den var faktiskt riktigt bra och helt klart värd att se. Vi båda var lite kära efteråt. På hemvägen svängde vi förbi Alexandra och Jocke, drygast i stan var dom men jag tycker om dom ändå. Vi spelade lite kubb och så, sen hem och lägga sig i sin egna säng..Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0