12.06.29

Jobbade sju-tolv idag, så underbart skönt att sluta tidigt och ännu bättre när man är ledig i två dagar. Trodde aldrig jag skulle överleva den här arbetsveckan, har jobbat sju dagar i rad så. Men som tur var så överlevde jag. När jag slutade så åkte jag jag en sväng och sen var jag ut till stallet. Red ut en liten sväng, mysigt att rida ut en sväng..händer inte allt för ofta nu för tiden.

Har varit ner på stan med Alexandra på eftermiddagen, vi fixade och så. Kul att träffa henne lite också! Min underbara syster har kommit hem också!! Måste erkänna att jag har saknat henne en aning. Ikväll blir jag troligen bara hemma. Rätt skönt då jag är helt slut, men känns ändå som man vill göra något när man är ledig. Aja, det visar sig väl. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0