12.06.20

Började dagen med att åka ut till stallet vid nio. Underbart skönt att komma igång med dagen i lagom tid och inte ligga i sängen halva dagen som jag gjort för mycket nu. Det blev iallafall en uteritt med Carro, var riktigt roligt med sällskap och sen har jag inte ridit ut på nästan tre veckor så. Underbar sommarkänsla när det är varmt och man rider i högt gräs!

När jag kom hem la jag mig i solen på en gång och där blev jag liggandes i kanske lite för många timmar, ser ut som en tomat i ansiktet just nu. Men skönt var det och jag lär väl passa på medans solen skiner och jag är ledig. Nu ska jag ner på stan en sväng med syster. Sen blir det grillat, mumms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0