12.06.02

Otroligt dålig uppdarering av mig senaste dagarna, men har haft lite annat för mig så. Har bland annat hunnit blivit klar både med matten och naturen, ska aldrig öppna någon av böckerna igen! Så nu är jag helt klar i skolan!! Obeskrivlig känsla när man är helt fri från skoluppgifter, nu är det bara studentveckan kvar. Wiie!

Idag var jag upp efter tio och lockade håret och fixa. Sen var jag och blev fotograferad, hur roligt som helst! Han verkade nöjd också så :) Var ut till stallet med pappa, inte så mysigt väder om man säger så. Har hunnit med några avsnitt av one tree hill också, underbart!

Nu har jag ätit gott och även skjutsat syster. Ska väl börja leta lite kläder till ikväll, då ska jag till avesta och träffa felicia och massa annat folk :) Hoppas på en rolig kväll! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0