Jag lever!

Jag har verkligen inte hunnit med att blogga, jag ber om ursäkt för det. Men allt tid går åt på jobbet, stallet och att sova. Har jobbat näst intill varje dag, men nu ska det snart lugna ner sig. Har även två hästar att rida så det tar lite tid det också. Det börjar gå riktigt bra med Majsan igen, skönt! Och även Loppan som är den andra hästen jag rider går riktigt bra! Mina ögonstenar.

Idag har jag iallafall fått vara ledig, hur skönt och behövligt som helst efter en helg full med jobb. Började dagen med lite sovmorgon, har inte haft sovmorgon på tre veckor så. Åkte ut till Loppan och körde lite konditions träning, riktigt bra gick det. Går faktiskt bara bättre och bättre för varje dag med henne :) Hem en sabbis och sen ner på stan för att träffa min fina Felicia. Blev en långfika på tre timmar med mycket prat och skratt, jättemysigt! Min lilla groda :) Ikväll har jag varit ute hos min lilla totto, hon fick lite massage och sådär. Mysigt avslut på en jättebra dag :)

Nu ska jag dricka te och kolla film. Sen sova och tagga för en ny jobbvecka som kommer bli tuff, jobbar tio timmars pass fyra dagar i rad. Men bara att bita ihop och se fram emot den lediga helgen! Puss på er


en bild från när emma fyllde år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0