I hate that I love you so

Igår eftermiddag var vi hem till grannen som fyller arton nästa vecka, så vi firade henne lite i förskott. Mysigt! Hon börjar bli stor hon också :) Vi var där större delen av kvällen. Sen var jag och Dannis hem och böt om, sen åkte vi ner till Ida där vi var en liten stund. Sen blev det utgång! Jag hade en rolig kväll med mina vänner.

Upp tidigt idag. Blev en sväng till mormor och morfar, mysig för hade inte träffat dem på ett tag. Ridit två fina hästar har jag också gjort. Och har till och med blivit med en till häst eller hur man ska säga, men bra kommer det bli iallafall!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Har kollat film och ätit kladdkaka med syster och mamma. Riktigt mysigt! Har varit ut till Majsan en liten sväng också, hade sällskap ut av bästa vovven. Men nu ska jag natt fixa mig och ladda för en ny arbetsvecka med sexdagars jobb.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0