12.07.24

Skönt att vara lite ledig, även om det verkligen suger när alla andra jobbar. Men försöker njuta av ledigheten ändå. Idag blev det lite sovmorgon innan jag och pappa åkte till västerås för läkarbesök. Det gick väl bra, får hoppas det inte blir värre om man säger så. När vi kom hem så åkte jag ut till stallet, red ut idag. Var ett tag sen så det var härligt. Även om M var otroligt pigg och irriterad på insekterna. Min älskling, skönt att få lite mer tid med henne när man är ledig.

Blev tyvärr en lugn kväll. Tomas Ledin gjorde min kväll, bästa. Satt med rysingar hela kvällen framför tvn. Hade inte varit helt fel att få vara där. Nu ska jag snart ta och lägga mig, tidigt för att vara en ledig kväll, men finns inte så mycket annat att göra så. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0