Nyårsafton!!

Årets sista dag är här! Helt sjukt vad fort det här året har gått. Har varit en berg och dalbana hela året. Men större delen har varit hur bra som helst. Var väl två saker som nästan tog död på mig, men här sitter jag fortfarande så. Jag vet inte vad det här året tog vägen, det har gått så himla fort. Läskigt fort. Men hur som helst så blir det svårt att slå mitt 2011.

I år har jag hunnit:
- umgåtts med skedung varje dag i nästan vi månader
- ha en kanon tävlingssäsong med min pärla
- haft massa myskvällar
- varit på big brother final
- flyttat från mitt favoritställe
- fått nya bra kompisar
- jobbat och fått min första stoora lön
- festat med ett stort F
- blivit kär och haft mitt första seriösa förhållande
- varit på mini semester till leksand
- blivit total beroende av one tree hill
- deppat hela hösten medans alla var på krogen
- blivit myndig
- tagit körkort

Tror jag fick med det mesta, eller inte alla små saker men ja. Jag kommer verkligen sakna 2011. Men alla minnen som har kommit med det här året kommer jag bära med mig hela livet. Jag utvecklades verkligen under det här året. Det hända så mycket nytt och det mesta är jag glad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0