12.01.07

Igår kväll blev det först Lindströms med tjejerna och några drickar, mysigt! Sen blev det hotellet med Jocke och några till killar. Ingen höjdare att gå ut i sala när det inte är löning, men det var väl ändå helt okej. Var hemma redan klockan ett då jag inte kände mig pigg, riktigt skönt att vara hemma redan då.

Idag sov jag till elva!! Inte dåligt, fast blev mer eller mindre tvingad att inte ställa klockan! Haha. Var ner på stan med mamma sen, fick med mig ett par tajta svarta jeans! Äntligen, orkar inte gå med häng längre. Hoppas stort på att dom inte ska bli stora i tvätten.

Majsan fick vila idag också. Har bara tagit det lugnt mesta delen av dagen. Är nog det jag behöver. Får se vad som händer ikväll, blir troligen bara hemma och försöker bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0