Lov-Blondie-Jobb

Trött tjej här! Slutade halv tolv, var ut till stallet och fixade. Men fick det mockat idag, jag klagar inte. Hem en snabbis sen iväg till frisören. Färgade utväxten och klippte lite, så skönt att vara riktigt blond igen :)

Var hem och åt. Sen började jag jobba halv fem, det gick bra. Roligt att vara på mitt favorit ställe! Lyckades göra en god gärning också, duktigt av mig. Slutade nio.

Nu ska jag kolla klart på BB, sen blir det sängen. Jobb imorgon också, men bara till tio att börja med. Då blir det stan på en gång med mammsen. Sen ska jag hoppa på sorf med Ida :) Sen tillbaka och jobba igen klockan fem. Kul helg, bra start på lovet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0