12.02.25

Jag brukar älska Lördagar, men idag är det väl ingen höjdare. Jobb mellan sju-tio, gick väl bra. Känns bättre när man vet att Alexandra var där också iallafall. Var ner på stan direkt efter, gick lite på marknaden. Fick med mig ett linne hem.

Har varit till stallet och ridit ut en sväng med Ida, blev ingen hoppning men en mysig uteritt gick bra det också :) Nu har jag druckit en stor kopp te. Ska pussa lite på hundarna. Sen ska jag få i mig lite mat och sen åka ner och jobba igen. Slutar tio och då är det väl bara att åka hem och lägga sig, ska ju jobba imorgon igen. Jippi..Men jag kommer nog inte klaga när lönen kommer.

Men ni kan ju få tänka lite på mig när ni ska festa eller vad ni ska göra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0