12.02.12

Skrev aldrig något igår, blev inte av helt enkelt. Men på kvällen var jag till Avesta med några tjejer. Vi åt pizza, pratade och sen drog vi på någon lokalfest. Rolig kväll! :)

Idag låg jag i sänegn till tio. Åt lite frukost och sen cykla jag ut till stallet! Har nog inte cyklat sen i oktober, så det var ju på tiden. Skönt att cykla juu! Red ut en sväng i det underbara vädret på min fina.

Nu tänkte jag vara duktig och göra en inlämning, men självklart så funkar det inte att öppna. Kul liksom.. Men det får väl bli lite matte istället. Sen blir det wallander senare ikväll!


Fina ögon! (Snodde bilden av Carro)


Kommentarer
Postat av: carro

ja självklart, tack själv för igår snygging! :D puss

2012-02-12 @ 19:53:08
URL: http://carolineb.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0