12.02.02

Dagen började med fika med våran lärare/mentor som ska sluta, har inte insett det fören nu men ska bli riktigt tråkigt faktiskt. Tycker hon borde sluta med oss om några månader istället! Men men.. Vi kom igång ordentligt med vårat PA också, riktigt intressant om ni frågar mig.

M fick vila idag. Tog en promenad ner på stan med Alexandra, mindre skönt att gå i 10 minus grader! Vi kollade runt lite och sen upp till Jocke en sväng. Tack och lov så fick vi skjuts hem! Haha. Ikväll har jag kollat på tv, fixat lite papper och nu ska jag fortsätta att plugga. Får se hur länge jag orkar.

Äntligen fredag imorgon! Ska bli så himla skönt, även om helgen kommer bestå av plugg och troligen lite jobb. Men bara att bita ihop. Puss och godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0