11.02.21

Dagen började med sovmorgon till tjugo i elva, hann med lite grejer innan vi började också. Haha herregud. Slutade vid halv två, åkte ut till stallet och red ut en sväng i det fina vädret. Fick det mockat idag, så det gick rätt fort i stallet, snälla människor det finns!

Efter stallet har jag hunnit med att kolla på stylisterna och ponnyakuten. Sen har jag kört crosstraniner och de som igår, sen blev det en dusch på det. Skönt! Har hunnit få i mig en semla också, mums.

Nu ska jag fixa och träna lite på morgondagens händelse, vi ska till våran första skola och prata om vårat projekt arbete. Spännande! Får väl se hur det går. Tänkte försöka somna i tid ikväll också så det blir inget mer tv tittande för mig! Godnatt sötisar.


Känns som jag skulle behöva ha lite nya bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0