12.08.12

Jobbade till tolv idag, lite lagom. Åkte nästan direkt till Västerås och lämnade sadeln på glada hästen. Hoppas den ska ligga bra sen, får försöka överleva utan sadel nu i en vecka. Gick runt och drömmde lite där sen, spanade på vad som skulle bli mitt när lönen kommer. Åh underbart :)
 
Åkte direkt till Loppan, som vi håller på att sätta igång nu efter skadan. Idag travade jag ordentligt, det kändes bra! Hon skötte sig förvånadsvärt bra, var beredd på den värsta men hon höll sig i skinnet större delen av passet. Så skönt :) Åkte vidare ut till Majsan, hade tänkt longera men istället blev jag lurad till en uteritt..Barbacka!! Första gången jag orkade rida ut barbacka, dessutom i över 45 minuter! Haha kommer ha skapligt ont i rumpan imorgon. Men mysigt var det tillsammans med Tilda :)
 
Nu har jag tagit en dusch och ska dricka te. Blir en tidig kväll idag. Imorgon blir det tio timmars jobb, men sen ledig två dagar. Skönt att ha någon att se fram emot! Puss och kram :)
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Svar; nästa tävling blir sura nu på söndag 26:e sen kanske Västerås den 2:à :D blir det nå tävling för dig?:)

2012-08-20 @ 22:49:16
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0