SORF

Idag gjorde vi våran tävlings debut för i år på hemmaplan, finns inget bättre än att tävla hemma. Började med att hoppa 95 cm som förklass, hon kändes riktigt fin på både framridning/hoppning. Inne på banan hoppa hon kanon fint, hon var vääldigt pigg så gick lite för fort ett tag men ville inte ta tillbaka henne heller när det var första tävligen liksom. Det blev en bra runda iallafall och en felfri runda!

Sen var det laget som gällde, som även de gick i 95 cm. Eftersom jag startade sist i laget så blev det lite väntan. Men till slut var det min tur iallafall! Vi kom inte igång ordentligt fören efter halva banan och det tar jag på mig. Tyvärr fick vi ett skit pet, men det var helt och hållet mitt fel!! Men som tur var så slutade vi som trea i vilket fall, så det var roligt!

Jag är jättenöjd med dagens tävling. Känns som en bra start på säsongen. Jag längtar tills utomhus säsongen är igång då M går mycket bättre ute än inne. Men idag skötte hon sig riktigt bra, fast det var inne. En bra tävlingsdag helt enkelt, men min vackra underbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0