Back to school for the last time

Skaplig ångest man hade när man låg i sängen i natt och visste att ens livs sista lov var över, aldrig mer något lov runt högtider eller något. Känns sorgligt och tråkigt. Jag vill inte!!

Idag var vi tillbaka i skolan efter sex veckor (lov-praktik-lov), blandade känslor. Bara 58 dagar kvar tills det är över..Känner nu att jag börjar bli extrem stressad över hela situationen och hur jag ska hinna med allt. Men det ska väl gå bra, alla andra har ju klarat det så då lär jag väl också göra det.

Hela dagen har mer eller mindre varit skit! Alla helst vädret, bara regnar hela tiden. Var inte precis mysigt att rida i det. Nu har jag suttit med skolsaker hela kvällen, en uppgift klar. Nu tänker jag snart lägga mig i soffan för resten av kvällen med min dumma huvudverk.


lite såhär känner jag just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0