12.04.26

Var duktig och åkte till skolan en timme tidigare idag, lika bra när man har massa skolsaker. Det börjar verkligen brinna i knutarna nu. Jag får ont i magen så fort alla börjar prata om hur lite det är kvar. Har insett att vi har det nog rätt bra i skolan ändå. Det ska man såklart inse när det bara är några veckor kvar. Usch.

Men iallafall, hade ett stor prov med massa frågor. Får hoppas på det bästa! Fick sluta lite tidigare, då blev det en promenad hem i regnet med tjejerna. Duktiga! När jag kom hem så fastna jag framför oth som går på tv, jag älskar verkligen den serien..helt obeskrivligt! Åkte ut och fixade stallet, hon fick vila idag. Var och köpte en ny madrass till min säng. Så nu hoppas jag på att få sova lite bättre :)

Nu blir det mat! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0