12.04.15

Igår kväll åkte jag till Dannis. Vi kollade film och åt ost och kex, mysigt. Runt midnatt fick vi sällskap av Emma, Simon, Sebbe och Adam. Slutade med vattenkrig, nedbrottningar och mer eller mindre kaos. Och gissa vem som var utsatt?? Jaaaag!! Helt knäppa. Haha! Till sist somnade jag och Dannis lite för sent, men vad gör det..

Vaknade halvdöd hemma hos Dannis. Åkte hem efter elva och var ut till stallet nästan på en gång. Min älskling fyller år idag så hon fick massa gott, pluttan. Vi red till travbanan och hade det roligt, hon fick springa av sig ordentligt. Mysigt :) Sen red jag ut en sväng på Curry också. Blev mer eller mindre än hel dag i stallet helt enkelt.

Nu har jag nyss ätit, mums. Nu ska jag skriva en inlämning och sen blir det duschen. Puss så länge!


ni ser ju själva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0