12.04.11

Det är kaos i mitt huvud. Jag vill bara få saker gjorda så jag kan andas lite igen. Aja.. Imorse var jag och Alexandra duktiga och åka till skolan tidigt fast vi hade sovmorgon, jag har ju mer eller mindre blivit pluggis nu så. Sen rullade väl dagen på som vanligt. Slutade runt två, då var jag upp till Alexandra och fixade med en uppgift. Vi är bra duktiga vi!

Ikväll har jag varit och tränat i ransta. Det gick bra när jag väl tog till den farten vi behöver, då flöt allt på bra. Så jag är nöjd med dagens träning och min älskling. Nu har jag duschat och pluggat sen jag kom hem, prov imorgon. Ska läsa igenom allt en gång till, sen blir det sängen. Tror både kropp och huvud behöver vila.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0