12.04.01

Var nog inte så många som gick på tuttskämtet, dålig jag vet. Haha. Men man lär ju försöka iallafall när det är första april! Tror jag har klarat mig hela dagen från att bli lurad, vad jag vet iallafall. Men dagen är ju inte slut än så. Känns iallafall underbart att det är april och att den värsta månaden mars är över. Nu börjar det kännas som det är vår på riktigt och sommaren är ett steg närmare. Mmm, så underbart!

Igår blev det först earth hour med massa ljus och sen en spontan utgång med Dannis, hade det skojsigt! Kom fram en till mig och sa: "när jag ser dig..då känner jag mig väldigt gammal", stackarn!  

Idag blev det sovmorgon, skönt! Sen åkte jag ut till stallet, tog bara en promenad med henne idag. Tror hon var lite små trött från igår. Men vi myste massa, min myspålle. Nu har vi nyss ätit, min potatisgratäng blev lyckad! Imponerade lite på familjen tror jag, haha. Nu ska jag ut och gå med mamma, puss.


Kommentarer
Postat av: carro

söta tjejer! :D

2012-04-02 @ 12:33:18
URL: http://carolineb.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0