!

Ditt födelseställe? - Västerås BB
Spelar du något instrument? - Nej
Dina första tankar när du vaknar? - Det är väl inte skola idag va?
Är du hungrig? - Nope
Vart befinner du dig just nu? - Hemma
Vart bor du? - Sala
Är du bra på..? - att vara svartsjuk och en dålig förlorare
Är du singel? - ja jag är ju det
Vad heter din farmor och farfar? - Ingen av dem lever men, Marianne och Bengt hette dem
Vilket land kommer du ifrån? - Sweden!
Låt just nu? - Lil Wayne-how to love
Antal timmar sömn inatt? - Inte blev det många iallafall, runt fem-sex timmar
Vem är snyggast? - Duu! Och Adam Brody :*
Vem vet mest om dig? - Dannis och Alexandra skulle jag tro
Vem vet du mest om? - Dom här över tror jag!
Vad vill du ha just nu? - Han
Höger eller Vänsterhänt? - Högerhänt
Språk? - Svenska and some english
Vilka sjukdomar har du? - Någon dum sjukdom som förstör!! 
Ditt mål i livet? - Har massa mål!! Men några av dom är väl att få en bra karriär och familj
Sängdags? - I veckorna efter tio, helgena går man aldrig och lägger siiig ;)
Rädd för? - Rääävar!
Har du körkort? - Inte just nu, fråga mig om lite mer än två månader!
Vilka cigg gillar du mest? - Håller inte på med sånt skit
Brukar du svara på kontaktannonser? - Nej, men kanske borde!
Äger du några vapen? - Har nästan nio nycklar, så nästan!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Amanda var dom inne på innan jag kom ut
Pepsi eller Coca cola? - Coca cola såklart!!
McDonalds el. Burger King? - Donken!
Mjölk i kaffet? - Kaffe är för vuxna
Röker du? - Aldrig!
Sjunger du? - Jaa, sen om det är vackert eller inte är en annan sak hehe
Duschar du dagligen? - Ja oftast 
Den starkaste du vet? - Med muskler och grejer eller vad? Men jag säger mig själv hur som helst ;)
Vill du gå högskola? - Ja
Vill du gifta dig? - Varför inte liksom
Är du en hälsogeek? - I vissa perioder
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja det gör jag :)
Favoritfärg på kläder? - Svart, vit och röd
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Ett par snygga jeans och en mysig tröja skulle sitta fint
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - helt olika, men någon hundring kanske
Skolväska just nu? - Har några stycken, men ingen speciell skolväska juu
Har du rosa kamouflage-kläder? - Haha nej
Tatueringar du har? - Inga, men det ska ändras någon gång inom en kort framtid!
Piercingar du har? - Inga, hål i öronen då
Har du glasögon? - Borde kanske ha, men nej!
Hur ser din plånbok ut? - Lila, stor och klumpig
Din perfekta Pizza? - Lagom mycket ost, och lite smått och gott på
Randigt, rutigt eller blommigt? - Randigt
Favoritårstid? - Summer!!
Favoritmat och dryck? - Spagetti och köttfärssås och COLA! Mummaa
Favoritdjur? - Häst och hund
Favoritämne i skolan? - Inget speciellt..
Favoritsysselsättning? - Vara i stallet
Favoritbyxor? - Hm..Mina blåa jeans får det väl bli
Favoritartist/grupp? - Ted Gärdestad funkar i alla lägen
Gillar du när det åskar? - Man vara små mysigt, men gillar det väl inte
När ska du festa nästa gång? - Klassferre imorgon!!
Vad köpte du senast? - Varmchoklad :)
Hur svarar du i telefonen hemma? - "Hej det är Ida"
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå", men oftast "Hej det är Ida"
Vem ringde du senast? - Alexandra
Sov du ensam inatt? - Ja, som alltid nu
Varit på dejt den senaste månaden? - Nej
Blivit slagen den senaste månaden? - Inget allvarligt iallafall haha
Nämn något som gjorde dig glad för en månad sen? - Att jag var i leksand med braiga människor!
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Var påväg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Satt här
Det sista du sa högt? - "Jadåå"
Det senaste någon sa till dig? - "Ta och ät något nu!"
vad har du druckit idag? - Juice
Vad var det senaste du åt? - Smörgåsrån
Vad är det för väder hos dig nu? - Sol, men lite små kyligt
Godaste glassmaken? - Nästintill omöjligt att väljaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Inte kärlek, men stort intresse!
Sover du tungt? - Nej inte det minsta
Drömmer du mardrömmar? - Det händer
Trivs du med ditt jobb? - Jag går i skooolan!
Favoritklädsel? - Jeans som sitter som en smäck och något snyggt till
Vad ser du om du tittar till höger? - En vägg
Vad gör dig glad just nu? - Majsan!
Vad ska du göra härnäst? - Åka till Västerås
Humör just nu? - Lite små deppig, men ändå taggad
Favoritgodis? - Äter det mesta som kallas godis
Sommarplaner? - Känns som sommaren är rätt långt bort
Hur många kuddar sover du med? - Två, tre stycken
Morgon eller nattmänniska? - Natt!! Men gillar att gå upp tidigt om jag ska göra något kul
Vad är viktigast för dig? - Majsan, familjen och vännerna
Är du kittlig? - Jaa
Snarkar du? - Nejdå
Stjärntecken? - Skytt
Äckligaste insekten? - Tvestjärtar skulle jag tro
Stökigt el välstädat? - Välstädat! men konstigt nog så råkar det alltid bli stökigt
Längtar du mest efter just nu? - Att studentfesterna ska komma igång
Vad hatar du mest just nu? - Hela situationen
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara ? - Min älskade farmor!
Vad väntar dig om 10 år? - Jag hoppas jag har barn och familj, en av sakerna
Vad luktar du nu? - Inte blommor iallafall
Saknar du någon nu? - JAA
Använder du icq eller msn? - Msn, men använder det knappt heller
När fick du senast en present? - Ingen aning!
Har du några högklackade skor? - Ja en hel del i garderoben!
Har du blivit hotad via telefon? - Nej, inget seriöst iallafall
Vill du ha barn? - Självklart!
Längtar du till din födelsedag? - Ja, har ju väntat på den dagen i några år
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - Blev lite glad när en trodde jag var tjugoett!
Har du rakat dina ben någon gång? - Nej tok heller!..Men det är väl klart jag har
Skulle du kunna ha silikonbröst? - Ja, varför inte..
Jag älskar? - Majsan, familjen, vännerna
Jag hatar? - Allt våld, matte, att förlora, min svartsjuka och ja..
Är du snäll? - Ja!
Är du blyg? - Nej
Tycker du att du har fin dialekt? - Jag har ingen dialekt juu
Ögonfärg? - Blåa
Syskon? - Lillasyster
Favoritdag i veckan? - Fredag och lördag
Hårfrisyr? - Platt, blondt och tråkigt
Skola? - Kungsängsskolan
Trivs du i din klass och skola? - Ja
Värsta ämne? - Matte och natur!
Tycker du om fester? - JA
Tycker folk du är snygg? - hur ska jag veta?
Är du en gottegris? - Oftast
Är du modig? - Ja det tycker jag
När drack du sprit senast? - Vem vet
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - Inga alls
Har du bråkat med någon idag? - Mer eller mindre ja
Tar du droger? - Nej
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - Men nej
Vad har du för planer till helgen? - Klassfest
Gillar du dokumentärer? - Ja det kan vara nice!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 19 år!
Är du sugen på något nu? - Cola skulle inte sitta fel
Är 50 cent bra? - Lyssnar knappt på honom
Har du kvar dina barndomsskivor? - Ja mys!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Ja en del av sommaren ju
Brukar du läsa horoskop? - Ja om det står i tidningar
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider 
Kan du baka bullar? - Kan jag nog
Bläck eller blyerts? - Beror på hur mycket man ska skriva
Vad åt du till frukost? - macka

Kommentarer
Postat av: carro b

Det är illa om du inte vet när drack sprit senast Ida ;)

2011-09-17 @ 01:44:42
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0