Surahammar

Idag var vi på årets sista tävling för våran del i Surahammar. Planerna blev ändrade på morgonen, blev lite stressigt. Men blev som planerat iallafall, vilket faktiskt var skönt. Hoppade först 1m, blev en massa krångel men jag fick rätt till slut och blev dubbelnolla och placerad. Hon var jätteduktig, hann knappt rida fram men ändå ställer hon upp och var riktigt fin!!

Sen hoppade vi 110 cm. Hon var otroligt fin! Kämpade och ville verkligen! Så roligt :) Hade ett skit pet, men det bryr jag mig inte så mycket om. Hon var kanon fin och jag är jättenöjd med henne! Hjärtat mitt! Kändes som en bra avslutning för 2011´s tävlingssäsong! Lär mer HÄR!


min stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0