Here I come again

Efter att inte ha bloggat på två veckor så är jag tillbaka. Jag är väl inte på topp precis om man säger så, men nu tar saknaden att skriva över. Har kommit på hur mycket jag älskar att blogga! Mitt längsta uppehåll på åratal. Men nu ska jag försöka komma igång igen. Så hoppas vissa personer är nöjda nu.

Under dom här veckorna har det inte hänt så väldigt mycket. Dagarna består mest av praktik, körskolan och majsan. Sista veckan på praktiken drar igång imorgon, underbart skönt. Är igång förfullt med körkortet, går riktigt bra! Nu ska bara teorin in också. Majsan går riktigt bra också, min fina. Har även hunnit med att bli totalt beroende av One tree hill, love it!!

Skönt det kändes att skriva lite. Nu ska jag duscha, sen blir det oth resten av kvällen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0