Ett år

Ett år sen du lämnade oss idag, efter en lång kamp så fick du somna in. Du kämpade verkligen in i det sista, envis som du var. Jag vet att du har det bra uppe hos farfar, tillsammans igen. Jag önskar du var här och kunde se vem jag håller på att växa upp till. Det är så mycket som har hänt under det här året, så mycket som jag skulle vilja berätta för dig. Jag vet att vad jag än kommer bli och vad jag än gör, så skulle du varit stolt. Jag känner mer och mer igen mig i dig och hur du var, och det är jag stolt över. Du kommer inte stå vid min sida när jag tar studenten, inte när jag en dag kanske gifter mig och skaffar barn. Jag önskar verkligen mina barn hade fått träffa en sån stark person som du. Jag skulle göra allt, verkligen allt för att du skulle vara här. Du var verkligen bäst. Och jag vet att du är med mig varje dag, min skyddsängel, min förebild. I always remember you, You always in my heart. Jag älskar dig, min farmor.


Kommentarer
Postat av: Emma

love you ♥

2011-10-28 @ 10:28:05
URL: http://eemmakkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0