min födelsedag

Dagen har varit jättebra! Började med att familjen kom och sjöng, fick paket av dom. Fick två oth boxar (wiiie), en söt liten apa, shotglas, berlock, tavla. Älskar att gå upp på morgonen när det är ens födelsedag!

Gick i skolan till två. Var ut till stallet och fixade, hon fick vila idag. Sen hem och fixa tårtor och städa lite. Sen kom mina tjejer, fick lite roliga saker av dom. Knäppisar ♥ Sen kom mormor, morfar och allan också. Blev fika och tårta. Sen kom moster, faster, farbror, kusin och fia. Blev fika igen, ibland får man lyxa till det. Roligt att träffa alla!

Ikväll har jag, tjejerna och jocke varit till spökhuset i molnebo. Räddaste tjejerna! Aldrig varit med om värre. Mycket skratt blev det för min del iallafall. Blev en sväng till kila också. Bra avslut på min födelsedag. Dannis sover här i natt då hon inte vågar sova hemma efter kvällen. Haha.

Kunde inte haft en så mycket bättre dag. Fina presenter och bra sällskap! Känns riktigt jäkla bra att vara arton måste jag säga!! ÄNTLIGEN LIKSOM. Men som min klasskompis sa: "du kommer ju ändå vara lillskiten i klassen", kändes ju kul att höra när man äntligen fyllt år. Haha. Tack till alla som gjorde min dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0