Blondie is the shit

Tyckte jag var riktigt duktig som hade sovmorgon till tio, men istället för att sova så åkte jag till nisses vid åtta. Stjärna i kanten till mig. Var till skolan och gjorde prov som gick mindre bra. Sen var det HELG som gällde!

Var ner på stan med Dannis en sväng och fixade :) Sen var jag och klippte mig och fixa utväxten hos söta Linn. Riktigt blond blev jag, och klippte av nästan tio centimeter!! Inte dåligt av mig. Men var skönt att bli av med lite hår faktiskt. Nu luktar mitt hår hur gott som helst, love it!

Var ut och fixa stallet bara. Hon fick vila idag. Men blir hårdkörning i helgen. Ikväll blir det hemmamys med idol. Imorgon ska Lisa firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0