11.11.30

Äntligen, så är körkortet mitt!! Skapligt jobbigt det har varit att inte säga till någon om allt. Men nu så! Nu ska jag aldrig öppna teoriboken igen och behöver aldrig sitta nere vid nisses. Såå underbart!! Kan inte fatta det riktigt. Awesome känsla att köra ensam! Wihooo!

Var till skolan ett tag, bara två lektioner. Sen blev det donken direkt efter, självklart ju! Sen blev det stallet, longerade lite. Kändes lite konstigt att kunna åka dit själv. Haha.

Nu har jag varit och handlat med mamma. Och nu tänker jag lägga mig och kolla på oth. Är hur trött som helst!


Kommentarer
Postat av: carro b

Grattis Ida!! :) Det är du värd efter allt slit..

2011-11-30 @ 22:35:22
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0