11.11.25

Vaknade och var hur trött som helst! Vi båda hade lite svårt att komma upp. Men vi kom upp till slut! Kommer till skolan och får veta att första lektionen är inställd, lite små segt men ändå rätt bra då jag passade på att gå till nisses. Sen tillbaka till skolan, slutade halv tolv.

Åkte ut till stallet på en gång. Red ut med Dannis i blåsten med en överdrivet pigg häst. Lite smått drygt när vi inte fick över våra hästar över bron. Men till slut såå :) Hon blev rätt fin till slut iallafall!

Nu sitter jag här och softar lite. Ska snart ta en varm dusch, fryser som tusan! Ikväll ska jag ut och äta med Alexandra och Dannis, jättemysigt!:) Tänka ta vara på min myndighet för första gången, wow! Får se vad vi hittar på sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0