Lista

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta shorts, vitt linne och bikini
Vad använder du just nu för skor: är barfota nu vaa, men idag hade jag ballerina för första gången i åår!!
Favoritfärg på kläder: Vitt, svart, rött, ljusrosa, lila

Senaste person som

Sov i din säng:
Meee
Du pratade med: Lillasyster
Du delade en drink med: Alexandra
Du gick på bio med: Syster
Du gick på stan med: Alexandra
Skällde på dig: Mamma tror jag nog

Senaste
Låt du hörde: 
Britney Spears-I wanna go
Film du såg: Beck
Mat du åt: Smörgås!
Kram: Syster
Puss: äh gå och lägg dig
Känslan: Besvikelse
Ilska: Idag! Uschaa
Glädje: Riktiga stora glädje vet jag faktiskt inte, emoo
Personen du träffade: Syster..again
Personen du pratade i telefon med: Dannis
Personen du fick sms av: Skeden

Om dig

Namn: Ida
Dröm namn: Svårt hörru..Summer och Rosanna är fint! Men tror jag behåller mitt namn
Ålder: 17 och ett halft!!
Smeknamn: Kalle hehe
Syskon: Emma
Sysselsättning: Ni vill inte veta..
Bra egenskaper: Pass på det, svårt att säga
Dåliga egenskaper: Dålig i skolan, glömmer aldrig, skit dåligt förlorare, ger aldrig upp (kan vara en nackdel)
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 37


Kommentarer
Postat av: carro b

Du har lätt för att skratta och kan få andra att skratta. Du ger aldrig upp, vet vad du vill och du bryr dig om andra. Det är några jäkligt bra egenskaper jag vet att du har :)

2011-05-10 @ 22:13:43
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0