11.05.10

LOVELY VÄDER!!

Ledig idag, hur skönt som helst i det här vädret också. Men var tvugen att gå upp tidigt iallafall då jag skulle till skolan och göra engelska prov, skapligt värdelöst. Plus att provet höll på i hundra år också. Hoppas på att det gick någorlunda bra iallafall.

Åkte ut till stallet direkt. Red lite på ridbanan, var sjukt hett där så. Skönt nu när man kan skölja av dom när man har ridit.

Sen övningskörde jag hela vägen hem!! Awesome! Även om det blev något motorstopp och så, men jag har en del kvar att lära så. Såklart så kom vi precis i en trafik olycka också, med poliser och grejer. Men jag klarade det!

Nu har jag stekt i solen en timme, nu gick solen i moln så väntar på att kunna sola snart igen. Vi hörs senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0